Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 maja 2014

Tanie a Pachnące - Madame Glamour Suddenly z Lidla

Rozpoczynam cykl: Tanie a Pachnące :D

Suddenly Madame Glamour nie znajdziecie na Fragrantice, ani tym bardziej w Sephorze czy w Douglasie.
Ale znajdziecie je na półeczce w Lidlu.




Kto lubi jeden ze sztandarowych zapachów Chanel - Coco Mademoiselle, ten z powodzeniem może sięgnąć po Lidlowską wersję Chanel dla "ubogich"( oczywiście w cudzysłowiu).

Dlaczego? Nie da się ukryć, Suddenly Madame Glamour musiał być wzorowany na Coco Mademoiselle, zbyt oczywiste to podobieństwo.

Czy to podróbka? Nie powiedziałabym. Suddenly nie udaje czegoś, czym nie jest.
Skromny flakonik, inna nazwa, kolorystyka jednak podobna.
Jak pachnie?  Całkiem ładnie.
Otwarcie ma ostrzejsze i bardziej "pospolite" niż Coco M.
Dla kogoś, kto jest znawcą perfum, może być odbierany jako zapach gorszej jakości, owszem ostro czuć alkohol. Ale jest jeden aspekt, w którym Suddenly wygrywa - trwałość.
Miałam oryginalną wodę Chanel, była u mnie niecały tydzień, nie była to najnowsza wersja  po kolejnej reformulacji a jednak była nietrwała. Powiedziałabym, że skandalicznie nietrwała.
Po perfumach klasy Chanel oczekiwałam czegoś więcej.
Mam olejek do ciała z linii zapachowej, o którym pisałam tutaj: http://perfumowyzawrotglowy.blogspot.com/2013/01/chanel-coco-mademoiselle-velvet-body-oil.html , jest to bardzo dobry produkt, natomiast woda perfumowana rozczarowała mnie nietrwałością.

Wracając do Suddenly, codzienny, nieinwazyjny zapach za nieduże pieniądze.
Z czasem łagodnieje i staje się przyjemniejszy i pachnie coraz bardziej klasycznie.
Kwiatowy, niezobowiązujący styl czyni go tak naprawdę bardzo uniwersalnym zapachem.
Oczywiście skusiłam się, nie noszę go często, bo nie jest to do końca mój faworyt.
Doceniam i polecam przetestować przy okazji zakupów spożywczych w Lidlu.

Ciekawostka - w zeszłym roku udało mi się kupić zestaw kąpielowy Suddenly Madame Glamour: żel pod prysznic i balsam do ciała, każdy po 200 ml w jeszcze niższej cenie 14,90 zł. Całkiem przyzwoity żel i przeciętny balsam pielęgnacyjny - ale za to jak ładnie pachnący :)


Cena rewelacyjna - 16,99 zł.
Trwałość do 4 godz.
Nos - brak danych
Nuty zapachowe : bergamotka, nuty kwiatowe, jaśmin, nuty cytrusowe / wg parfumo.net

3 komentarze:

  1. Kupiłam sobie, czytając pozytywne recenzje. Nie zawiodłam się.
    Projekcja zapachu wręcz szokuje, za tą cenę naprawdę warto. Nie jest moim faworytem, ale je lubię.
    Znalazłam nuty zapachowe na parfumo.net. Są to: bergamotka, nuty kwiatowe, nuty jaśminu, nuty cytrusowe. ;)

    Zastanawiam się jak się mają inne zapachy z Lidla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że to całkiem fajny zapach? O, dziękuję uzupełniłam nuty. Nie miałam okazji testować innych perfum z Lidla, i w moim osiedlowym chyba jest tylko ta jedna pozycja.

      Usuń
  2. Ja lubiłam perfumy z lidla i biedronki bo zapachy rzeczywiście przypominały te oryginalne jednak ich trwałość na mnie nie powalała i zainteresowałam się odpowiednikami perfum. Najbardziej trwała Chanel w mojej opinii jest od zapachowiec.pl

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, zapraszam :)