Szukaj na tym blogu

sobota, 16 sierpnia 2014

Bath & Body Works - Twilight Woods

Już od dawna miałam ochotę na porządne testy serii Twilight Woods z Bath & Body Works. Niestety stacjonarnie jest tylko jedno miejsce, gdzie można je przetestować - sklep firmowy B&BW w Złotych Tarasach. Ostatnim razem był czas tylko na szybki test, więc przy kolejnej wizycie postanowiłam to nadrobić. Efekt?




Pełna torba a w niej cztery produkty B&BW.






Bardzo chciałam kupić świecę Twilight Woods, początkowo wahałam się między małą a dużą, ale ostatecznie moja pragmatyczna strona wzięła górę i wzięłam świecę, która pali się od 25 do 45 godzin i dzięki 3 knotom ma wypalać się równo i idealnie do końca. Liczę na to i na pewno będę edytować post, jak już ją wykończę. Świeczki palę zasadniczo jesienią i zimą, więc jeszcze trochę musi poczekać.

Póki co mogę powiedzieć, że to pierwsza od dawna zakupiona przeze mnie świeca, która pięknie pachnie podczas palenia, a nie tylko po zgaszeniu. 
Pięknie pachnie, ma eleganckie i porządnie wykonane, ciężkie szklane opakowanie.


Postanowiłam także kupić produkty do ciała z tej samej serii. Oczywiście mój pierwszy odruch - ręka bezwiednie sięgnęła po wodę toaletową, ale  perfum mam zdecydowanie dużo, więc tym razem nie interesowały mnie perfumy a mgiełka do ciała. 
Do uzupełnienia zakupiłam żel pod prysznic oraz krem do ciała.
Krem do ciała, mimo że w tubce, charakterystycznej dla balsamów, jest bardzo dobrej jakości, jest gęsty, o konsystencji masełka. Na długo otula zapachem, tak samo jak żel pod prysznic.
Pojemności: żel 295 ml, krem 226 g
Składy widoczne na zdjęciach.




O samym zapachu Twilight Woods muszę powiedzieć, że jest urzekający.
Słodki ale nie landrynkowy, zmysłowy ale nie męczący.
Dla mnie to kompozycja kwiatowo-drzewna. Producent pisze o hipnotyzującej mieszance nektaru moreli, płatkach mimozy i toskańskiego cyprysu inspirowanej ciepłem lasu o zmierzchu. 

Nuty zapachowe wody toaletowej Twilight Woods:
soczysta porzeczka, musująca mandarynka, kokos
kremowe frangipani, miękka mimosa, dzika frezja, mokry wiciokrzew, nektar morelowy
oud, piżmo, irys, mleczko waniliowe, ciepłe drzewo

Brzmi apetycznie, czyż nie? I taki właśnie jest ten zapach. Apetyczny. I bardzo się podoba.
Na oficjanej stronie B&BW znalazłam jeszcze taki zestaw:



Wygląda cudownie :-)

Ceny kosmetyków B&BW są moim zdaniem bardzo wygórowane. Dlatego sens jest kupować tylko wtedy, kiedy są promocje.
Ja załapałam się na 2 promocje:
Duża świeca ( 89pln) w cenie średniej (59pln), oraz promocja 3 za 2 - dotycząca mgiełki, balsamu i żelu. Cena mgiełki (69pln), balsamu (49pln) oraz żelu pod prysznic/do kąpieli (49pln). Korzystając z tej promocji żel pod prysznic kosztował symboliczny 1 grosz. 
Łatwo policzyć, że zostawiłam w B&BW ponad 170 pln. Czy było warto? Potrzebuję więcej czasu, żeby sobie wyrobić opinię na temat tych produktów, kosmetyków używam od niedawna, świecę paliłam raptem 2 razy.
Samą kompozycją zapachową  jestem zachwycona, trwałością i intensywnością również. 
Rozważam jeszcze zakupy w przyszłości ale zdecydowanie będę polować na okazje cenowe :-)




2 komentarze:

  1. Cześć :) Po przejrzeniu Twojego bloga zauważyłam, że znasz się na perfumach. Od października zaczynam drugi rok studiów i chciałabym by towarzyszył mi nowy zapach. Jednak nie mam doświadczenia w tym temacie, dlatego chciałabym Cię prosić o doradzenie jakie perfumy sprawdziłyby się u mnie :-)
    W styczniu skończę 21 lat, jestem dość nieśmiała, ale uparta. Chciałabym by zapach dodał mi pewności siebie, był przede wszystkim długotrwały, niebanalny ale też nienachalny. I zależy mi by nie był bardzo popularny, jak np. euforia.
    Wcześniej używałam Coco Mademoiselle, ale cena zwala z nóg no i jest to zapach popularny. Fajnie by było, gdyby w kryteria wpisywał się perfum nie aż tak bardzo drogi jak chanel :)
    Proszę o pomoc. Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś odpisała mi na maila inatvia@gmail.com
    Uściski ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, oczywiście, od razu przyszedł mi do głowy pewien typ. Zaglądaj do mnie, może znajdziesz coś dla siebie w recenzowanych zapachach. A odpowiedź wyślę na maila. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw komentarz, zapraszam :)