Szukaj na tym blogu

środa, 17 grudnia 2014

Pomysły na pachnące prezenty świąteczne vol. 1

Dziś prosty i sprawdzony pomysł na pachnący prezent, który nie zrujnuje naszej kieszeni.

Szczególnie - jeśli mamy do obdarowania mamę, siostrę, babcię, ciocie, kuzynki, koleżanki.

Proponuję kupić zestaw miniatur perfum, które ma w swojej ofercie niemal każda znana marka.







Stacjonarnie rzadko takie zestawy widuję, ale z pomocą mogą przyjść perfumerie internetowe.
Jednak najlepsze miejsce, gdzie można znaleźć dużo tego typu zestawów to strefa bezcłowa.

Część marek ma takie zestawy wyłączenie w ograniczonej dystrybucji tylko na lotniskach i promach, na opakowaniu widnieje wówczas napis "exclusive travel retail"


Przykładowo podaję kilka propozycji zestawów znalezionych w perfumerii iperfumy:

http://www.iperfumy.pl/lancome/mini-zestaw-upominkowy-i/

http://www.iperfumy.pl/estee-lauder/mini-zestaw-upominkowy-ii-white-linen-53-ml-beautiful-47-ml-pleasures-intense-4-ml-pleasures-4-ml-sensuous-nude-4-ml/

http://www.iperfumy.pl/armani/mini-zestaw-upominkowy-ii/

Ceny za zestawy kształtują się od 120 do 200-250 zł.

( iperfumy podałam przypadkowo - nie jest to post sponsorowany)

Pojedyńcze miniatury można zapakować  w woreczek z organzy i dołączyć do słodkości, można też zawinąć w pakunek w kształcie cukierka w błyszczący papier, wygląda to również bardzo efektownie.





W następnym poście pomysł na prezent gwiazdkowy już konkretniejszego kalibru dla wielbicielek niszowych zapachów.

5 komentarzy:

  1. Czekałam na taki post...poluje już od jakiegoś czasu na zestaw miniaturek Diora ale oprócz obrazków w sklepach internetowych ich brak...czy myślisz że oprócz sklepów wolnocłowych gdzieś można je dostać? Ile mogą kosztować? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Poluj, poluj... :-) Ja moje zestawy Diora kupiłam na allegro. Regularne ceny to ponad 200 zł. Obawiam się, że stacjonarnie w PL nie uświadczysz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurde czemu trafiłam tu dopiero po świętach :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę skoczyć na bezcłówkę. Do tej pory nawet nie zwracałam uwagi na to co można kupić w tych sklepach. Sama z chęcią przygarnęłabym parę takich zestawów, bo niestety nie uśmiecha mi się kupowanie z wysyłką pojedyńczych miniaturek. Np. mini Versace Vanitas to koszt 35 zł :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rozejrzyj się koniecznie, jest bardzo dużo produktów travel exclusive only, czyli wyłącznie dostępnych na duty free. Zdecydowanie lepiej wypadają zestawy :-)

      Usuń

Zostaw komentarz, zapraszam :)