Szukaj na tym blogu

piątek, 15 listopada 2013

Comme des Garcons, Series Incense: Kyoto

Długo przymierzałam się do notki o Kyoto - mojego faworyta z serii kadzidlanej Comme des Garcons.
Zapach absolutnie wyjątkowy.
Cokolwiek nie napiszę nie odda ich charakteru.
Kyoto to zapach japońskiej świątyni buddyjskiej.
Nigdy nie byłam w Japonii, ale wierzę, że tak tam pachnie.



Lubię zapachy kadzidlane, szczególnie bliskie mi są Black Cashmere czy Nu, ale poznałam wiele kadzidlaków, które były przekombinowane.
Kyoto jest inne.
Czyste, oleiste i suche jednocześnie.
Smutny to zapach, czuję w nim melancholię i tęsknotę za czymś nieokreślonym i nieosiągalnym.
Początek Kyoto to las cyprysowy, miękki i soczysty, a na nim układa się  na nim suche, buddyjskie kadzidło.
Nie trzeba tu dużo, nie trzeba już nic więcej, jest to zapach absolutnie skończony.
Oszczędność i surowość Kyoto stanowi o ich wyjątkowości.
Chciałabym i mogłabym nimi pachnieć cały czas, noszę je okazyjnie. 
Nie wiem dlaczego?

Cały czas szukam czegoś podobnego do Kyoto, ale bardziej dostępnego i mniej dostojnego,   i tak odkryłam, że w początkowych nutach całkiem podobne są Terre Hermes i Eau des Baux L'occitane, jednak charakter Kyoto jest inny.







Rok powstania: 2002
Nos: Bertrand Duchaufour

Nuty zapachowe: kadzidło, olejek cyprysowy, kawa, drzewo tekowe, wetiwer, paczula, ambra, nieśmiertelnik, cedr

W serii Kyoto dostępne są:
eau de toilette 50 ml, świeca zapachowa ( ależ to musi być cudo!) i kadzidełka.
Cena Kyoto 50 ml - 260 pln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, zapraszam :)