Szukaj na tym blogu

niedziela, 30 marca 2014

Pure Poison Elixir ( 2006)

Zanim do mojego zachwytu nad klasycznymi Pure Poison przeszłam do porządku dziennego, zdążyłam zainteresować się Pure Poison w wersji Elixir .

Niedawno o klasyku pisałam tu.
Tak się złożyło, że nie mam już tej miniaturki Pure Poison, od której zaczynałam, za to zdobyłam małą używaną 30tkę w starej wersji i ta już chyba ze mną zostanie :)

Pomyślałam - jeśli podoba mi się klasyk, to wersja Eau de Parfum Intense będzie jeszcze lepsza.






I znowu przy wersji elixirowej spotkało mnie małe rozczarowanie, bowiem ta wersja nie jest lepsza, nie jest mocniejsza, bo .... jest zupełnie inna!

Przede wszystkim, jeśli dla kogoś Pure Poison okazał się być zbyt duszący i jaśminowy to Elixir jest jego przeciwieństwem.
Słodszy, mniej dosłowny a za to bardziej złożony.
Czy jest to edp intense? Tu byłabym ostrożna.
Dla mnie jest to normalna trwałość, ale przez fakt, że jest tu więcej nut i zapach rozwija się, wydaje się być mniej intensywny niż klasyk. Pure Poison po prostu jest głośniejszy przez intensywność jaśminu.
A PP Elixir jest milszy i łatwiejszy w noszeniu niż  jego starsza siostra.




W całej kompozycji najbardziej podoba mi się słodka baza, w której można wyczuć wanilię, słodkawe kakao i dalej lekko tlący się jaśmin przyprószony pudrem.

Flakon z pompką wygląda bardzo efektownie i kojarzy się z vintage'ową toaletką.
Będę bezwzględna - on niestety tylko wygląda, dla mnie jest poprostu niepraktyczny.
Wielokrotne ściskanie pompki w moim egzemplarzu absolutnie nic nie daje, może trafił mi się jakiś felerny flakon?
Uwaga - jeśli przez dłuższy czas założona jest pompka to perfum może ubywać,  czytałam też, że pompki przeciekają. Z mojego flakonu przelałam kilka mililtrów do atomizerka, jest to zdecydowanie bardziej poręczna i bezpieczniejsza opcja.


Ze wszystkich Elixirów Trucizn ten jest nadal najbardziej dostępny.
Produkowany był w pojemności 30ml i 50ml.


Rok powstania: 2006
Nos: brak danych

Nuty zapachowe:
nuty głowy: petitgrain, bergamotka, jaśmin, mandarynka
nuty serca: kwiat pomarańczy, gardenia
nuty bazy: ambra, wanilia, kakao

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, zapraszam :)