Szukaj na tym blogu

sobota, 8 kwietnia 2017

Słowo wyjaśnienia i wishlista na 2017

Witajcie po długiej przerwie...
nie, nie zawiesiłam bloga i przepraszam czytelników, którzy tu zaglądali za dłuższą ciszę.
Perfumy to moja pasja i nałóg, w tym zakresie się nic nie zmieniło :-)
Były jednak inne priorytety w ostatnim czasie i nadal będą ale tym razem jestem zmotywowana do regularnych wpisów.
Wkrótce pokażę co nowego się u mnie pojawiło, bo pojawiło się, jakże by inaczej?

Na 2017 mam krótką wishlistę, część z nich jest raczej mało osiągalna.
Byzantine Rochas
Audace Rochas
Max Mara Kashmina Touch na zapas
Hermes Ambre Narguile
Il Profvmo Chocolat Amere
Giorgio Armani Acqua di Gioia Essenza
i Guerlain Winter Delice



  • Rochas Byzantine
  • Rochas Audace$lang.delete
  • Max Mara Kashmina Touch
  • Hermes Hermessence Ambre Narguile
  • Il Profvmo Chocolat Amere
  • Giorgio Armani Acqua di Gioia Essenza
  • Guerlain Aqua Allegoria Winter Delice



Oprócz powyższych myślę o zbliżającej się letniej porze i mam ochotę na świeższe, wodne i czyste zapachy. Na pewno dołączy do mojej kolekcji L'eau de Issey Miyake, jeszcze nie wiem czy w wersji eau de parfum czy eau de toilette. 
Dziś krótka notka ale mam dla Was kilka ciekawych zapachów w zanadrzu :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, zapraszam :)