Szukaj na tym blogu

niedziela, 18 sierpnia 2019

Lekko na lato: Eclat D'Aperge Lanvin (2010)

Latem odruchowo sięgamy po zapachy lżejsze.
Od lat towarzyszy mi nieśmiertelne Light Blue D&G a w zeszłym roku postanowiłam także dać szansę innej podobnej pozycji czyli Eclat d'Aperge od Lanvin.




Co to za kompozycja?

Lekka i ulotna. Delikatna i naturalna.

Do tego stopnia, że jak ich użyję to po godzinie zastanawiam się, czy ja się dziś w ogóle czymkolwiek perfumowałam?
Czy o to w nich chodzi?

Eclat d'Aperge to ultralekki woal bzu na zielonej bazie. Pewnie dlatego ten kolor?
Ale, nawet bez zerwany tydzień temu pachnie intensywniej.
Absolutnie się nie rozwija na mojej skórze.
Nawet trudno określić jakiekolwiek nuty.
Nawet nie chłodzi jak Light Blue.
W zeszłym roku zabrałam je ze sobą na jesienny urlop w gorące klimaty i tam niekoniecznie dały radę, po prostu znikały ekspresowo.
Na duszne lato Eclat jest odpowiednie tylko ze względu na swój kaliber o motylej wadze.
Może dla nastolatki?
Już wiem, komu je przekażę

Jestem zdecydowanie zwolenniczką Light Blue.


Bezustannie są na promocji - teraz już wiem również dlaczego :)
100 ml można kupić za 100 zł, tester jeszcze taniej, na szczęście ja skusiłam się tylko na 50ml.
Przykładowa oferta w e-glamour:

https://www.e-glamour.pl/lanvin-eclat-d-arpege-wody-perfumowane-dla-kobiet/

Rok powstania: 2010
Nuty zapachowe:
nuty głowy: zielony bez, petitgrain
nuty serca: kwiat brzoskiwini, wisteria, czerwona piwonia, zielona herbata i chiński osmantus.
nuty bazy: bursztyn, piżmo i cedr

Trwałość: godzina - serio?
Dostępne w pojemnościach: 30, 50 i 100 ml.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw komentarz, zapraszam :)